Friday, January 16, 2009

Permata Hati

Anak sorang je tapi kadang-kadang pening gak melayan karenah dia, ni plan nak bercuti Raya Cina ni, entah okay tak perangai dia, biasa perjalanan jauh dia buat hal dalam kereta. Nak gi PD pun nanti dia main pasir, masuk mulut pulak, nak gi Tasik Chini, kang jumpa naga, dia takut pulak, malam ngigau susah gak aku nak zzzz.

Budak yang pakai baju biru ni, kerja supervisor Steward kat tempat aku, dia ni orang Rantau Panjang gak, nama dia Najid, ada korang kenal dia tak? Aku memang tak kenal dia masa kat Rantau Panjang , kenal kat sini, orangnya suka buat lawak punya....


Kat sebelah Najid, awek pakai baju merah tu dulu pernah kerja kerani kat tempat aku tapi dah berhenti dah, kata nak balik kerja kampung, tiba2 muncul balik. Nama dia Ros, budak Rantau Panjang gak, sekolah sama gak dengan kita, tapi aku tak kenal dia pun sebelum ni, dia muda 4 tahun dari kita, mana nak kenal masa sekolah dulu, tapi ada tak antara korang yang kenal dia?

No comments: