Wednesday, May 5, 2010

'MAYAT' Cukup Bermakna Buatku...


Semuanya tinggal foto...tinggal nama....tinggal rasa...tinggal kenangan...inilah krew Teater Paku Payung, UNISEL suatu ketika dulu yg bekerja keras untuk menjayakan pementasan 'Teater MAYAT' karya Dr. Hatta Hazad Khan di Festival Teater Selangor pada Tahun 2004. Pementasan tersebut telah diarahkan oleh seorg yg cukup berpengalaman, kami gelar beliau ' SIFU EJAD'. Alhamdulillah, pementasan yang mendapat tepukan gemuruh itu telah meninggalkan sejuta rasa puas di hati kami sebagai pembawa teater alaf baru...dan akulah yg paling berpuashati kerana tugasan yg diberikan sebagai pendokong cerita telah aku sempurnakan dengan jayanya....

Meskipun MAYAT tidak menang tetapi sekurang-kurangnya kami telah berjaya membuatkan para penonton hilai ketawa dan enjoy...itulah yg membuatkan kami lebih puashati kerana tugas kami adalh untuk menghiburkan para penonton dan itu pesan SIFU.

Terima kasih kepada kawan-kawan krew yg tanpa jemu memberikan komitmen untuk menjayakan pementasan tersebut...dan jika diizinkan Allah teringin rasanya aku kembali bekerjasama dgn kalian untuk mengegarkan pentas sebagai anak teater alaf baru..

-smrp - navi

No comments: